"Den som inte tar sig tid för träning kommer förr eller senare att få avsätta tid till sjukdom"

Edward Stanley

Läs mer om upplägget och boka dig HÄR!

Startar 22 oktober 

Så är det att träna med Rörlig!

Vi finns här för dig

Oavsett om du vill göra en viktresa, bli starkare, mer uthållig eller helt enkelt klara av vardagen utan att få ont i kroppen så finns vi här för dig. Med förankring i vetenskapen och med gedigna utbildningar i branschen vågar vi påstå att den tid och peng du investerar hos oss får du tillbaka i livskvalitet och god hälsa.

Vår affärsidé

Vi erbjuder kvalitativ träning i en trygg och personlig miljö, där samhörighet och glädje genomsyrar verksamheten. I vår studio och med våra rullande gym vänder vi oss till personer i alla åldrar oberoende träningserfarenhet. Målet med vårt unika träningskoncept är att fysisk aktivitet blir en naturlig och lustfylld del av människors vardag.

Välj mellan att att träna i vår studio eller att vi tar träningen till dig!

Träna med oss i vår PT-studio i Kungälv eller att vi tar träningen till dig med vårt rullande gym. Vi finns på utvalda platser runt om i Stenungsund, Kungälv och norra delarna av Göteborg. Oavsett vilket du väljer kommer du att få ett härligt träningspass och en gnutta träningsvärk på köpet.

Vikt & Kost

Instagram

Efter två fullbokade grupper startar vi nu upp höstens tredje grupp! 

Är du kvinna mellan 40-55 år som kan svara ja på flera av frågorna på bilden? 
I så fall är det möjligt att du är på väg in i eller befinner dig i förklimakteriet. 
Visste du att det är bevisat att styrketräning kan lindra klimakteriebesvär?

Under 5 veckor lär vi oss grunderna i styrketräning och tränar tillsammans. Vi kommer också prata om olika ämnen kopplade till förklimakteriet och klimakteriet.

Måndagar 18:15 - 19:45 vecka 42-46

Läs mer och anmäl dig via länk i profilen.
@maryloo83 fick feeling och spelade in ett helgpass med viktplatta 🥳😀

Gör 7 varv av alla övningar⬇️

Varv 1: 10 reps av varje 
Varv 2: 14 reps av varje 
Varv 3: 18 reps av varje 
Varv 4: 22 reps av varje
Varv 5: 18 reps av varje
Varv 6: 14 reps av varje 
Varv 7: 10 reps av varje 

Intensivt och göttigt helt enkelt 💪🤩😍
Äntligen fredag 🥰💪! Då är det bara en dag kvar till lördagens Optimus kl 9-10.
12 bokade och fullt pass! Gör er redo för en svettig morgon tillsammans🥳.

Fick du inte plats? Du vet väl att vi har Open-Gym både lördag och söndag? Boka som vanligt i appen 🤩
Är du kvinna mellan 40-55 år som kan svara ja på flera av frågorna på bilden? 
I så fall är det möjligt att du är på väg in i eller befinner dig i förklimakteriet. 
Visste du att det är bevisat att styrketräning kan lindra klimakteriebesvär?

I augusti startade vi vår första PT-smallgroup för dig som upplever detta.
Gruppen blev full direkt, så nu startar vi ännu en grupp! 
Under 5 veckor lär vi oss grunderna i styrketräning och tränar tillsammans. Vi kommer också prata om olika ämnen kopplade till förklimakteriet och klimakteriet.

Tisdagar 18:00-19:15 vecka38-42

Läs mer och anmäl dig via länk i profilen.